Marka koncernu Continental.

Bardziej niebieskie. Bardziej przejrzyste. Bardziej ATE.

Odkryj nasze nowe opakowania.

Portfolio tradycyjnych marek, takich jak ATE, która ma ponad stuletnią historię, będzie się rozwijać i powiększać przez lata. Liczne innowacje wytyczały dotychczasowy kurs, ale w kwestii opakowań przez długi czas korzystano ze sprawdzonych rozwiązań.

Jednak teraz nadszedł czas, aby nadać marce bardziej nowoczesny i jednolity wygląd. Zmieniliśmy nasze opakowania ATE, a przy tej okazji zmieniliśmy ich konstrukcję i je zoptymalizowaliśmy.

Co się zmieniło, a co pozostaje bez zmian?

Przy tworzeniu nowego designu ważne było zachowanie charakterystycznych cech marki, a jednocześnie jeszcze wyraźniejsze komunikowanie aspektów jakości i innowacyjności.
Dzięki temu pragmatyczna niebieska barwa ATE nie tylko pozostaje, ale staje się jeszcze bardziej wyrazista.

Jednocześnie opakowania zostały dostosowane do portfolio produktów ATE. Rozróżnianie kategorii produktów stanie się jeszcze łatwiejsze. A innowacyjne produkty – takie jak nasze ceramiczne klocki hamulcowe ATE lub ATE PowerDisc – zyskają szczególnie wyrazisty wygląd dzięki ilustracji produktu na opakowaniu.

Ponadto także w przypadku samego opakowania wprowadziliśmy ulepszenia i zdefiniowaliśmy jednolity standard w ramach kategorii. Oprócz procesu drukowania zoptymalizowaliśmy również skład materiału.

Korzyści:

  • Przejrzysty, jednolity wizerunek marki
  • Łatwiejsze odróżnianie różnych produktów i grup produktów
  • Większa przejrzystość w całej gamie produktów
  • Lepsza i jednolita jakość opakowań

Przejście na nowe opakowania będzie następowało stopniowo według grup produktowych. Dlatego zarówno poprzednie, jak i nowe opakowania znajdą się w fazie przejściowej. Jednak pod względem zawartości nic się nie zmienia: produkty ATE, które będą znajdować się w pudełkach, pozostaną oczywiście takie same, a ich jakość OE będzie jak zawsze wysoka.