Regulamin akcji promocyjnej „WYMIENIAJ KODY NA NAGRODY”
§1 Postanowienia ogólne
- Akcja promocyjna jest organizowana pod nazwą "Wymieniaj kody na nagrody", zwana dalej "Promocją"
- Organizatorem Konkursu jest Marka ATE, której właścicielem jest Continental Aftermarket & Services GmbH, Sodener Strasse 9, 65824 Schwalbach zwany dalej „Organizatorem”.
- Niniejszy Regulamin określa zasady przeprowadzenia oraz uczestnictwa w promocji adresowanej do przedsiębiorców w rozumieniu art. 43(1) Kodeksu cywilnego nabywających towary od Organizatora w ramach prowadzonej we własnym imieniu działalności gospodarczej lub zawodowej i w bezpośrednim związku z tą działalnością.
- Promocją objęte są wyłącznie klocki i tarcze hamulcowe marki ATE.
- Uczestnika obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
- Promocja będzie trwała od 1.01.2020 do 31.12.2020 roku.
§2 Warunki uczestnictwa
- Promocja jest przeznaczona wyłącznie dla przedsiębiorców w rozumieniu przepisu art. 43(1) Kodeksu cywilnego, biorących udział w Promocji i dokonujących zakupów towarów od Organizatora w ramach prowadzonej we własnym imieniu działalności gospodarczej lub zawodowej i w bezpośrednim związku z tą działalnością.
- W Promocji mogą brać udział przedsiębiorcy będący osobami prawnymi, jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej, którym ustawa przyznaje zdolność prawną oraz osobami fizycznymi posiadającymi pełną zdolność do czynności prawnych.
- Wyłączony jest udział w Promocji konsumentów w rozumieniu art. 22(1) Kodeksu cywilnego. Tym samym niniejszy Regulamin nie odnosi się do konsumentów
- Warunkiem uczestnictwa w Promocji jest:
4.1. Posiadanie statusu przedsiębiorcy i dokonywanie zakupów towarów Organizatora w ramach prowadzonej we własnym imieniu działalności gospodarczej lub zawodowej i w bezpośrednim związku z tą działalnością.
4.2. Uczestnictwo w szkoleniu prowadzonym przez Organizatora w terminie 1.01.2020 - 31.12.2020
§3 Przebieg promocji
- Organizator organizuje Promocję polegającą na przekazaniu Uczestnikom nagród wskazanych w § 4 ust. 1 Regulaminu pod warunkiem zgromadzenia odpowiedniej liczby etykiet z kodami kreskowymi oraz widocznym numerem referencyjnym z opakowań produktów ATE: tarcze hamulcowe i/lub klocki hamulcowe marki ATE w ramach Promocji (dalej „wymiana kodów na nagrody”).
- Uczestnicy promocji, którzy w okresie trwania Promocji dokonują zakupów produktów ATE zbierają etykiety z kodami kreskowymi oraz widocznym numerem referencyjnym z opakowań tarcz hamulcowych i/lub klocków hamulcowych marki ATE (dalej „etykiety”), które następnie mogą wymienić na wskazane w § 4 ust. 1 Regulaminu nagrody.
- Udziałowi w konkursie będą podlegać jedynie etykiety z widocznym numerem referencyjnym produktu oraz kodem kreskowym.
- Wymienione na nagrody etykiety tracą ważność i nie mogą być wykorzystane ponownie do wyboru innych nagród.
- Uczestnik ma czas na wymianę etykiet na nagrodę do 31.12.2020 (decyduje data nadania przesyłki). Po upływie tego okresu wymiana będzie niemożliwa.
§4 Nagrody i ich wydawanie
- Nagrody i ilości kodów wymagane do ich zdobycia:
1.1. 2x koszulka ATE – 6 etykiet z kodami kreskowymi oraz widocznymi numerami referencyjnymi
1.2. Bluza Continental – 10 etykiet z kodami kreskowymi oraz widocznymi numerami referencyjnymi
- Całkowita pula nagród nie jest ograniczona.
- Uczestnik może otrzymać nagrodę 3 razy, w dowolnych kombinacjach, jeżeli tylko suma etykiet wymaganych do odebrania wybranych nagród będzie odpowiednia.
- Wyboru nagrody dokonuje się przesyłając oświadczenie o wyborze nagrody na adres Continental Contiacademy ul. Centralna 2, 02-271 Warszawa. W wiadomości konieczne jest przekazanie etykiet, które mają zostać użyte, a także wskazanie nagrody (zgodnie z ust. 1 powyżej), podanie danych (imię i nazwisko, nazwa firmy, adres firmy, NIP firmy, numer telefonu, adres e-mail) i adresu do wysyłki nagrody.
- Organizator zastrzega sobie 2 (dwu) tygodniowy czas na organizowanie nagród, po ich wyborze przez uczestnika promocji.
- Wybrana nagroda jest przesyłana za pośrednictwem firmy kurierskiej na podany przez Uczestnika adres.
- W przypadku nieodebrania przesyłki przez Uczestnika lub niemożności jej doręczenia, Organizator skontaktuje się z Uczestnikiem w celu korekcji danych do przesyłki lub umówienia terminu odbioru osobistego.
§5 Dane osobowe
- Organizator przetwarza dane osobowe Uczestników zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2014 poz. 11 82 z późn. zm.).
- Administratorem danych osobowych Uczestników jest Marka ATE, której właścicielem jest Continental Aftermarket & Services GmbH, Sodener Strasse 9, 65824 Schwalbach.
- Organizator będzie przetwarzał następujące dane osobowe Uczestników: imię i nazwisko, firma, adres (adres korespondencyjny, jeżeli jest inny niż adres), adres poczty elektronicznej, numer telefonu, NIP.
- Dane osobowe przetwarzane są w celu organizacji Promocji, w tym w celu kontaktu z Uczestnikami oraz wydania nagród.
§6 Reklamacje
- Uczestnicy mogą wnosić do Organizatora reklamacje związane z przebiegiem Promocji oraz związane usługami świadczonymi przez Organizatora drogą elektroniczną. Reklamacje mogą być wnoszone drogą pocztową (adres: Continental Contiacademy ul. Centralna 2, 02-271 Warszawa) lub drogą elektroniczną (adres e-mail: joanna.kossak@ate-polska.pl).
- Reklamacja powinna zawierać co najmniej:
2.1. dane umożliwiające identyfikację Uczestnika tj. co najmniej imię i nazwisko lub nazwę firmy;
2.2. adres lub adres e-mail, na który ma nastąpić przesłanie odpowiedzi na reklamację (w zależności od drogi udzielenia odpowiedzi wybranej przez Uczestnika);
2.3. opis okoliczności stanowiących podstawę reklamacji;
2.4. w przypadku reklamacji wnoszonej w formie pisemnej - podpis Uczestnika lub reprezentantów Uczestnika.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie, nie później niż w terminie do 2 (dwóch) tygodni od czasu dotarcia reklamacji do Organizatora.
§7 Postanowienia końcowe
- Organizator zastrzega sobie prawo do przedłużenia, odwołania lub zawieszenia Promocji, bez podania przyczyny. Odpowiednia informacja w tym zakresie zostanie udostępniona drogą mailową, co najmniej na dwa tygodnie przed przedłużeniem, odwołaniem lub zawieszeniem Promocji.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu, przy czym zmiany Regulaminu nie mogą skutkować naruszeniem praw Uczestników nabytych w związku z udziałem w Promocji w okresie przed dokonaną zmianą (w szczególności nie mogą skutkować zmniejszeniem liczby punktów zgromadzonych przez Uczestników ani zmianą zasad przyznawania nagród w sposób mniej korzystny niż przewidziany w Regulaminie przed jego zmianą).
- W celu uzyskania dodatkowych informacji dotyczących promocji, prosimy o kontakt mailowy (joanna.kossak@ate-polska.pl) lub kontakt telefoniczny (+48 788 275 507)
- W sprawach nieujętych w Regulaminie, należy stosować odpowiednie przepisy prawa obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Wszelkie spory związane z Promocją rozstrzygane będą przez sąd właściwy wg siedziby Organizatora.
- Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 01.01.2020 roku.