Aktualności
Najnowsze informacje o ATE
Zaciski i serwomotory o jakości OEM: Continental ułatwia naprawę elektrycznych hamulców postojowych w warsztatach
- Tak samo jak oryginał: Serwomotory i zaciski hamulcowe od jednego producenta
- Produkty do wielu popularnych modeli VW, Audi, Skoda i Seat
- Zaciski hamulcowe dostępne również w kolorze czarnym matowym, czerwonym tornado i ultramarynowym niebieskim
Schwalbach, Niemcy, 9 lipca 2020 r. Firma technologiczna Continental rozszerza swoją ofertę produktów do napraw elektrycznych hamulców postojowych na niezależnym rynku części zamiennych. Od teraz warsztaty i dealerzy mogą zamawiać zarówno serwomotory, jak i wstępnie zmontowane zespoły zacisk-serwomotor, jako oryginalne części ATE. „Naszym celem jest oferowanie rynkowi części zamiennych jak największej liczby części zamiennych w jakości OE” — mówi Peter Wagner, szef OE & Aftermarket Services w Continental. „Niezależne warsztaty mogą teraz korzystać z naszej specjalistycznej wiedzy OE podczas naprawy elektronicznie sterowanych układów hamulców postojowych”. Warsztaty mogą zamówić produkty do wielu popularnych modeli produkowanych przez VW, Audi, Skoda i Seat, w tym VW Golf VII Arteon, Audi A3, Skoda Superb i Seat Leon. Continental wkrótce będzie oferować również części zamienne do elektrycznych hamulców postojowych w pojazdach wielu innych europejskich producentów.
Ekonomiczna alternatywa: serwomotor w jakości OEM
Serwomotor w hamulcu musi wykonać ciężką pracę, więc może ulec awarii jako pierwszy. W takich przypadkach Continental oferuje warsztatom alternatywę, która jest odpowiednia do aktualnej wartości pojazdu: oddzielny serwomotor w jakości OEM. Nie trzeba wymieniać całego zespołu zacisku hamulcowego, tylko serwomotor. Oszczędza to czas i pieniądze. Wymontowujemy uszkodzony serwomotor, instalujemy nowy, a następnie kalibrujemy go w pojeździe za pomocą urządzenia diagnostycznego, takiego jak Autodiagnos Check. Samochód jest gotowy do jazdy.
Wymiana zacisku hamulcowego
Jeśli natomiast zacisk w elektronicznym hamulcu postojowym jest uszkodzony, zwykle konieczna jest wymiana serwomotoru wraz z nim. „W pojeździe z uszkodzonym zaciskiem serwomotor próbuje to zrekompensować i zwiększa swoją moc do ekstremalnych poziomów. Wtedy to tylko kwestia czasu, zanim ulegnie awarii” — wyjaśnia Henrik Ohlhaver, Product Manager w Continental. „W tym przypadku nowy zacisk hamulcowy jest najprostszym rozwiązaniem, ponieważ jest dostarczany gotowy do montażu”.
Kierowcy, którzy wybrali kolorowe zaciski hamulcowe, gdy kupili nowy samochód, nie będą musieli z nich rezygnować po naprawie. Oprócz standardowego produktu Continental oferuje zaciski w kolorze matowej czerni, czerwonym tornado i ultramarynowym niebieskim– tak jak oryginały.
morecontinental.com: szkolenia
Eksperci Continental dbają o to, aby ich wiedza była przekazywana na rynek wtórny. Centrum szkoleniowe oferuje liczne szkolenia z zakresu podstawowych praktyk elektrycznych, projektowania nowoczesnych systemów wspomagania kierowcy, serwisowania hamulców i diagnostyki hamulców. Zainteresowane osoby mogą zapisać się na szkolenia na stronie morecontinental.com.
Contact
Oliver Heil
Manager Media Relations
Commercial Vehicles & Services
Phone: +49 6196 87-2681
oliver.heil@continental.com